Flytta?

Sara och jag sitter och pratar om hur kul det skulle vara att flytta ihop under ett tag.
Tänk bara en enkel grej som att sitta hemma en kväll och inte ha något att göra. Då är det bara säga:
- Äh, ska vi gå ner och hyra en film?
Som att ha den systern som man aldrig fick : )

Sara och jag går bra ihop, vi är ju bussystrar : )

Jag är rädd för att flytta själv, jag är inte en ensamvarg. Även om jag tycker att det är skönt att vara ensam ibland, så är jag feg för att göra nya saker på egen hand. Så jag tror att det där med att flytta ihop med en kompis kommer vara kul och nyttigt!

Bara för ett litet tag liksom : ) Någon månad eller så. 

 image15
Sara blir jag glad av

Kommentarer
Postat av: sara

du gör mig lyckjlig & glad gumman min <3 roommates du ovh jag = perfekt!! så glad att jag har dig

2007-04-30 @ 16:55:51
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Lisa

jag vill att Elin ska blogga mer!! ;)

2007-05-01 @ 09:33:25
URL: http://lisahaug.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0