Jag har blivit konstig

Nu är det äntligen fredag
- och 5 dagars ledighet framför mig!
Skönt och behövligt!

Jag har blivit konstig.
Jag kan inte ens kolla på en film utan att få spratt i benen, och måste gå därifrån och sätta mig någon annanstans, och göra någon nytta. Trots att Robin är här, som jag vill vara med. Men jag kan inte. Jag tror det är projektarbetets fel.. Jag hoppas det är projektarbetets fel. Har en sån himla press på sig om allting. Jag tror att jag kommer återgå till mitt "normla jag" när skolan är slut.. hoppas jag iallafall. Eller så blir jag som pappa -   kan   inte sätta   mig   ner   och   ta   det   lugnt.  Jag vill inte bli en som drar sig undan.
Musiken gör mig lugn. Speciellt Håkan Hellström, Coldplay, Lars Winnerbäck och Akon - Don't Matter. En go blandning.
________

Jag har kommit på att jag vill lära mig nåt nytt häftigt språk. Arabiska vore inte fel ! Innan jag ligger i graven ska jag kunna något liknande språk som arabiska. Vad man ska ha det till är en annan sak : )

Walla Habibi !
Får studera www.arabiskaskolan.se  när jag börjar få lite mer fritid.

Fick lära mig ett och ett annat ord av Gurgen idag, som jag nog inte ska säga till någon arab , haha!
________

Jag är festsugen. Krogen i morgon skulle va skoj, men ekonomin säger annat.
Jag är sugen på att göra någonting nytt, något spännande, någonting vilt !


Smakade förresten de nya fullkornschipsen idag. De smakade en tuch of nöff-nöff gris i början : p
Jag rekommenderar dem inte. Om man nu måste stoppa i sig flottiga potatisblad så bör man välja vanliga, traditionella sådana.

image9




image10
Hoppas det inte är slut på det fina vädret!
Har gått i bikini de senaste dagarna, och det har varit ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Dissa all fullkornsgrejjs! =) hihi
Jag är också på grymt partyhumör! Men snart är det sista så man kan ju vänta lite :P


2007-04-28 @ 10:11:46
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: sara

elin, något v i l t ! det var det tok för längesen vi gjorde ;) Vad sägs om sista april, eller ska vi ta en sväng in på krogen ikväll ;) Pusss

2007-04-28 @ 10:51:10
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0