Nystart

Hej allihopa!
Jag tänkte försöka mig på en ny blogg nu, och trots att jag kanske inte skriver så tänker jag   inte   ta bort den. Jag vet en som blir så ledsen varje gång då ; ) It's a deal.

Nu är frågan vad som händer på sista april ?
- Uppsala eller ej beroende på väder.
- Grillning hos Lotten eller Danne eller ?
- Krogen eller hemmafest ?

Kom gärna med förslag!

Idag ringde även mobilen och sa att jag hade fått jobb! Braa, tänkte jag. Men om jag får något annat bättre då?
Jag fick iallafall tills på måndag på mig att fundera.. Det som är bäst är att det är ett skiftjobb, vilket innebär pengar!

P-O ringde nyss och frågade om vi tränat på SATS än. Men det har vi inte, latisar.
Latisar var däremot ett helt fel ord, för vi har gått många mil på senaste dagarna !
Men iallafall så måste vi nästan åka in bara för P-O ! Hahaha, Robin - smile darling ; )

image1
Det är inte en sån här plastkropp jag strävar efter !


Någon som förresten kommer ihåg vilka veckor Ön brukar vara?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0