Trötthumor är den bästa humorn

Sitter här i skolan, och har sån här trött-humor, så att allt är roligt : p
Lisas (data)mus klibbar, hon har brytit foten, hon är ovig - Hon är heelt psyko : p
Usch, humorn har legat på lägsta nivå hela dagen. Men det är bra, för vi har kul! 
Vi fick tros-lasange till mat, och det var inte så gott som det brukar vara efter mina fantasier som jag råkade prata högt om, haha.

Jag lovar, ni behöver inte känna er dumma om ni inte fattar : )

Jag skriver mer sen när jag lugnat ner mig lite..


Jag blir gaaalen på min dator, jag vill hem!


image7

Att jag ens vågar visa denna bild, men till vänster är hon iallafall,
min vän Lisa - i sitt riktiga jag  ; ) 


Nu har jag äntligen kommit hem från skolan och är bra mycket lugnare : )  Det var tänkt att jag direkt skulle ge mig in på projektarbetet, men eftersom solen lyste så fint ute så blev jag tvungen att lägga mig på madrass ute på gräsmattan och läsa nya I Form som kommit. Efter ca en timmes läsning, råkade jag, som alltid annars, somna. Så nu har jag lite ångest över att jag inte gjorde som jag sa innan - ta tag i projektarbetet. För nu är det favoritmat - ärtsoppa & pannkaka, och sen måste jag jobba och avsluta det med en långpromenad med Paulina. Sen kan jag börja med projektet.
Därför har jag bestämt att jag ska stänga av internet tills imorgon! Annars är det omöjligt för mig att engagera mig.

Förresten var det den 25 april igår, vilket innebar 10 månader ♥
 image8
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah! fy vilken härlig bild ;) den ska du få för ! hihi du e go du! :)

2007-04-26 @ 19:26:09
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: sara

grattis gumman lilla <3 även att jag tror jag övertalat lotten nu! samt att jag älskar att du skaffat blogg. jag lovar o uppdatera imorn!

2007-04-26 @ 21:16:49

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0