Blötdjur

Jisses, vilken seg dag. Jag har inte haft någonting att göra här på jobbet, eftersom jag inte fått något lösenord till de program jag måste använda. Hellre vill jag ha fullt upp hela tiden för då går iallafall tiden snabbare. Tur att man har flickorna här, annars skulle man ju avlida ganska snabbt : )

Idag kommer Martin & Douglas (min bror & brors son) hem till oss. Det ska bli kul att busa lite med lilla Dogge! Jag slår vad om att han ligger i poolen när jag kommer hem, det lilla blötdjuret : ) Då ska jag lägga mig på en madrass och bara flyta omkring i solen med honom tills det är dags att gå och lägga sig, typ.

Jag hoppas även att jag får hämta ut min kamera idag! Den här veckan kommer det att komma massa roliga saker med posten, som jag slösat pengar på   :s  : )

Jag vill hem nu, och funderar på att smita lite tidigare idag. Onödigt att sitta bort tiden liksom..

Ciao.

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha lasse " kom upp nu douglas, du har varit i vattnet i 5 timmar nu" neej men farfar inte ään!! haha så söt :)

2007-08-06 @ 15:55:57
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

I agree, världens tråkigaste dag på jobbet idag!!!! GÖTEBORG!

2007-08-06 @ 17:43:28
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Linda

nej min pojkvänn svarade inte på på mitt sms på två dagar och han är i Bulgarien så jag blev orolig. Jag tyckte de är jävkligt elakt att göra någon så orolig.. men nu har han svarat iaf. hade du kul ihelgen då?

2007-08-06 @ 18:11:49
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0