Brandlarm

Godmorgon alla morgonpigga.
Ännu en dag på jobbet. Har bara en vecka kvar nu, så det är bara att stå ut. I och för sig vill jag vara här längre, eftersom jag nästan gjort av med hela min feta lön.. illa. Två dagar till har jag än så länge iallafall fått.

När Hanna och jag satt och sorterade posten, hörde vi helt plötsligt att det började tjuta, så båda vi kollade bakåt på en "varningstavla" - BRANDLARM med röda bokstäver! Alla fick därmed tänka på utgången, och fick sitta där i ungefär en fikarast-längd, och sen kom brandbilen och vi fick gå in. : (
Vi som såg fram emot brandmännen!

image535
Inte illa pinkat

Jag tog en springtur igår, och har bestämt mig för att försöka göra det minst 3 ggr i veckan. Det var så skönt att få springa av sig lite. Ett bra tips för er som inte redan använder Mp3 / Ipod när ni springer är att börja göra det! Då hör man inte hur mycket man andas/flåsar : ) Då blir allt så mycket lättare och roligare.
image533
Jag gick och la mig ganska tidigt igår som jag ville. Det känns av idag, för jag är mycket piggare. Innan jag somnade kollade jag på Pippi Långstrump och åt glass med Douglas : ) Vi hade så mysigt så! 
Då märkte jag att jag fortfarande har drömmen kvar om att bli lika stark och modig som Pippi!

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaah jag dör :) vilken GULLIG presentation :P NU ÄR DET FREDAG IGEN LALALALAL!

2007-08-09 @ 17:19:48

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0