Brännande plånbok

Jag kom att tänka på att jag inte har varit hemma själv en fredag (eller lördag)-kväll på kanske 3 månader. Det är hur skönt som helst att inte göra någonting. Nu har jag haft tid med att ta ett varmt och skönt bad, gjort en rejäl inpackning, skött om mina naglar och lagt en ansiktsmask. Jag har även suttit och druckit lite vin och ätit god kräftpaj med mamma och pappa. EN HELT UNDERBAR KVÄLL. 
Ibland är det skönt att tänka lite på sig själv : )

Jag var in till stan idag ändå. Evelina skulle in, så då följde jag med. Jag som inte skulle ha någonting denna gång, kom hem med alldeles för många kassar.  Sådana där småsaker som man alltid behöver, bränner riktigt rejält i plånboken.
 image498

SOS halsband

Värmespray (Tony&Guy), Glansspray (Lee Strawford), Nagellack, Värme ögonfrans-
böjare (Depend)

Nagellack (Depend, Isadora)

Tur som jag hade så hittade jag 2 par skor som jag har kommit fram till att jag gillar mycket !
Att de dessutom kostade 220:- tillsammans gjorde inte saken värre!

   
 

Nu är mitt hår nyfrisserat. Det känns ovant men skönt. Dags att spara ut till en lång kaluffs igen : )


Kommentarer
Postat av: HannaPanna (TRÖTT DESSUTOM)

Massa shopping för dig ser jag, hohojaja.. Jag ska fan hålla i mina pengar nu! tror ja. Gissa vilka som gick ut igår då...... Vi kom på det typ halv elva igårkväll när vi satt och kollade på film :P haha.. Men de var kul! More details on monday morning! Ha're så kul ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-04 @ 10:35:18

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0