Burra ner sig i duntäcket

Godmorgon.
Idag var det en sån här dag som man bara vill ligga hemma i sängen och burra ner sig i duntäcket. Usch, vilket ruskväder! Jag vaknade av världens oväsen och trodde att det var krig eller något, men då visade det sig att det "bara" störtregnade ute. Hur gärna vill man då gå upp ur sängen, ut i vädret och köra till jobbet - när mysiga lilla Emil dessutom ligger kvar i sängen..
Idag var det tänkt att jag skulle åka till stan med Robin, men just nu känns det som att jag hellre skippar det pga vädret. Jag ska ändå bara byta kjolen och tröjan, så det kan lika gärna vänta till nästa vecka. Däremot skulle jag ju vara jeans-tipsare och jag skulle även gärna vilja ha något nytt till mig själv imorgon. Då blir det Lövsta för hela slanten!
Så, vi får se hur jag gör.
Ikväll ska jag även åka till Alx och fixa håret, äntligen!


Tänkte passa på och lägga ut lite nya bilder på våran lilla buse.
Se så söt!

image485
  
  


    

Ha en bra dag allihopa där ute i regnet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken söt katt! Har du fler? Allt bra med dig annars? Ska du med ut imorn? Kram

2007-08-03 @ 16:19:51
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0