Cityfesten, here we come

Äntligen fredag! Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma, men titta - här är den : )

Vi ska först till Brynäs, till Lina & Alex, på förfest, eventuellt grilla lite beroende på väder och vilken tid vi kommer. Antingen åker jag tåg in till Gävle lite tidigare, eller så åker jag med i partybilen ; ) Time will se. Sen är det bara att fortsätta enda in i månskenet! Hoppas det blir en favorit-i-repris från förrförra året. Förra året missade vi ju Cityfesten eftersom vi partade i Sunny Beach istället. Inte för att jag ska klaga på det, men Cityfesten är alltid Cityfesten!
Nu är det bara att hoppas att solen letar sig fram.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag stannar i Gävle även imorgon, eller om jag åker hit till Tobo och festar lite med det folket.. Beslutsångest x2. Ibland skulle man kunna klona sig själv.
  
Tyvärr fick jag väldigt ont i låret av att springa i förrgår, så igår fick jag ta en snabb promenad istället. Använde min nya Ipod som jag fick igår också. Ett mycket bra, men lite dyrt köp, men den kommer användas flitigt så det är det lätt värt! Nu väntar jag bara på mitt silikonskal som ska komma vilken dag som helst.. Bäst att skydda den lilla krabaten från yttre påfrestningar  : )

image537

Ge mig en klocka som visar 14.00,
Ge mig en dusch,
Ge mig ett glas vin eller två, eller tre, eller fyra.......
Ge mig Gävle,
Ge mig kväll,
Ge mig fest !

Kommentarer
Postat av: sara

TVÅ Glas bara :O GLASSKALLE KLIPP DIG!! HELA KONSTBOXEN SKA I!!!!!!!

2007-08-10 @ 13:20:22
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Martina

det ska jag väl ;P

2007-08-10 @ 13:37:51
URL: http://martinafagerborg.blogg.se
Postat av: Alx

Jag instämmer med sara.. TVÅ glas ? ! :p Nu fattas bara sol sol sol !

2007-08-10 @ 14:21:07
URL: http://alxandrah.blogg.se
Postat av: Lisa

det finns många saker här i världen som skulle behöva ett silikonskal. jag t.ex. skulle behöva ett ibland ;)

2007-08-10 @ 18:27:43

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0