Fall away

Sorry för dålig uppdatering. Det är lite kul att folk märker så fort jag inte är hemma :P
Yeye. Jag har varit hos Robin sen i lördags. Vi har mest bara legat & kollat på filmer, tjockat oss och tyckt synd om oss själva eftersom båda har varit halvt sjuka. Vi kollade bla på Pirates of Carribean 3, Die Hard 4 och Se upp för dårarna. Ingen var bra, eller så är det jag som har dålig smak. Jag tror på det förstnämda :P

Nu är det såhär att nästa vecka åker Sara, Lotten, Malin & Lollo utomlands, och JAG vill med. Jag måste fixa det här på något vis, för hemma tänker jag inte stanna.

Det är iallafall otroligt skönt att vara ensam hemma idag. Pappa var gullig och kom och sa till mig efter bråket med mamma:
"-Du Elin, det där som hände i onsdags, det vill jag aldrig ska hända igen. Det var väldigt obehagligt"
Men nu är mamma & jag vänner igen, vilket känns mycket bättre! : ) Man ska vara rädd om den mamma man har, man har ju faktiskt bara en.

Nej, vad säger ni? Ska man börja ta tag i sitt liv eller ska man bara fortsätta som det är nu?

image667
Linda & Jag från i fredags


YOU FALL AWAY FROM YOUR PAST.
Maybe you should wait maybe you should run.

Kommentarer
Postat av: Linda

nej fastna vi på kort i fre? hade inget minne av de. haha. jag han ringe dan efter, men han fatta inte varför jag var sur. men, men vi få se hur de blir mellan oss. ja utgång snart igen! jipi! kram

2007-08-27 @ 17:04:17
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0