FF

Då var jag inne på den sista dagen här på Munters. Det känns skönt, men samtidigt tråkigt. Jag har ju trivts väldigt bra här, med bra arbetskamrater och bra arbetsuppgifter! Men nu är det dags att gå vidare och testa på något nytt, ut i det verkliga livet.
Om det blir Norge, Gävle eller Uppsala, det visar sig. Nu är jag också sugen på att jobba & bo nere i Göteborg, men först siktar vi på Norge. Sara, du hänger med var jag än åker hoppas jag ; )
Den som lever får helt enkelt se!

Den här helgen ska bli vit, som sagt. Det är verkligen på tiden, men jag känner ett sug efter min bästa vän - vinet : ) Men jag ska hålla mig undan, jag lovar! (Okej, nu låter det som att jag är en alkis på rehabilitering, men så är icke fallet..)
Idag efter jobbet (om 1½ timme, ska jag & Hanna till folkets hus och kolla lite om hur & vad vi ska göra imorgon på brölloppet. Sen ska jag köra hem, och ta en promenad innan Sara kommer. Ikväll blir det nämligen Sunes Jul-kväll med henne. Mamma och pappa åker även bort, så vi blir ensamma hemma = FF ; ) haha. Men inget vin, nej nej..
Imorgon ska jag sooooova ut, äntligen! Senare på kvällen/natten blir det att agera bartender på ett bröllop i Tobo.
Det blir skoj. Att tjäna lite extra cash sitter aldrig fel. Då kanske jag kan göra min beställning från Ellos/Josefssons utan att lägga märke till att pengar från kontot har försvunnit.

Jag la precis den här söta toppen i varukorgen, och 2 sekunder efteråt stod det att den var slutsåld. Satan.. Om jag bara hade varit lite snabbare i fingrarna så hade den varit på väg hem till mig nu : /


Jag vill gärna ha de här pumpsen också, men jag vet inte om jag kommer kunna gå i dem. Sen trivs inte jag när jag är längre än andra heller, så jag får nog skippa dem ett tag : ) Men fina är de iallafall!image602image604

Kommentarer
Postat av: sara

Det vet du att jag gör :) Dock första anhalt, runbankvägen och sunesjul, och eventuellt fjällhundstränare uppe i ingenmansland - 30 grader. Kan ju knappast bli bättre! Ses ikväll pumpkin

2007-08-17 @ 14:56:35
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0