Fit-for-fight

Oops I did it again.
Jag somnade på kökssoffan och har sovit där i 2 timmar nu. Nu kommer jag väl inte kunna somna ikväll ändå : ( ajabaja.
Tidigare idag var jag ute på en jätte skön långpromenix med vovven. I nästan 2 timmar gick jag i det fina höstvädret. Det känns som hela hjärnan har blivit uppfräschad nu! Funderar på att ta en springtur också innan jag går och lägger mig sen. Man vill ju vara fit-for-fight inför beachen : )
Annars så ligger jag ganska efter vad det gäller packningen.. Imorgon lämnar jag huset, och då måste jag vara klar. Jag känner mig mest orklös till att tänka och packa nu, men senare blir jag väl pigg förstår jag.
Det känns som att jag glömmer hälften av det jag ska ha med mig, as usual.

Sen vill jag dessutom att min seeeega förkyldning ska försvinna. Jag är less på den nu!


 
Jag måste bara citera mammas kommentar till Emil ( ) som jag hörde alldeles nyss:

- Du är lik min apa som jag hade när jag var liten. Fjun-Albert.

Haha, stackars mamma som fick växa upp med en Fjun Albert. :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men det äääääär ju så! ;) Du, jag ska inte in till stan imorn. =/ så du vet det nu!

2007-08-30 @ 21:30:07
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0