God morgon tidiga morgon

Morn morn
Yes, det är verkligen JAG som skriver. Tro det eller ej, men jag är uppe tidigt av helt fri vilja! Det händer väldigt sällan.
Det har varit en värdelös natt, jag har knappt sovit någonting. För det första var det omöjligt att somna, så jag kanske somnade första gången runt 02.00. Efter att ha vaknat 40 ggr tills Jeppe började vrål-yla kl. 07.30 gav jag upp! ( Det måste ha varit en tjuv som var påväg in i huset, för sådär mkt & högt har vovven nog aldrig skrikit :P höhö )
Jag hatar att inte kunna somna om nätterna, men om jag har lite tur så somnar jag bättre ikväll istället!

Nåväl, nu har jag tänkt att baka lite scones, ta en kopp te och sätta mig framför Tv:n och bara chilla ett tag : )

See you later alligator! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men jag kan inte låta bliiiii! Förresten, har du glömt din matlåda här eller?

2007-08-30 @ 10:16:29
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Då kan jag ta hem den.. ELLER, om du kommer hit nåndag, exempelvis IDAG eller imorn.. Då kanske du kan hämta det då samtidigt som du hämtar den där andra grejen.. Och mötet gick utmärkt, skönt att slippa jobba ett tag. OCHVETDU? På måndag ska jag och Yvonne på något i Gävle.. Hejohå.

2007-08-30 @ 10:37:14
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: josse

ja, men de vore riktigt gött :D säg till om du funderar mer på de sen! : )
pussii

2007-08-30 @ 12:15:57

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0