Hjälp, Halsfluss-ont

Jisses, va ont i halsen jag hade när jag vaknade för ca 30 minuter sedan! (och har fortfarande)
Det är ingen vanlig halsont, utan nu känns det precis som när jag hade halsfluss, det går liksom inte att svälja överhuvudtaget. Får gå till handfatet och spotta istället för att svälja. Help.
Jag har provat med allt; svalt vitlök, gurglat saltvatten och dricka kamomillte, så det är bara att hålla tummarna att det går över.

Någon annan som har förslag över vad man kan göra för att dämpa smärtan lite?

image629image630image631

Kommentarer
Postat av: sara

du LÄR ju inte bli sjuk nu!!!!!!!!!!

2007-08-21 @ 11:38:12
Postat av: Hanna

men whiskey, pucko!

2007-08-21 @ 12:35:16
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Och fresten, har du anmält dig på Seven till gästislistan?

2007-08-21 @ 14:45:25
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0