Höstkväll

Sååå, nu är nog alla kläder tvättade som ska ner i resväskan. Puh, det kommer aldrig att räcka med en väska! Dessutom har jag ju lovat att ta med några vänner i resväskan också, så det kommer endast få plats med en bikini i bakfickan. Det kanske räcker : )

Jag har precis kommit hem från Julia. Vi tog en kopp te och åt kantarellmackor efter våran långpomenad. Det är rätt mysigt med sena höstkvällar ändå. Luften är så fräsch, och när mörkret tränger sig på är det mysigt att lägga sig under en filt och kolla på en film med någon/några man tycker om, eller ensam!
Nu när det är höst är det även dags för att börja träna ordentligt. Jag längtar som en tok tills allt sätter igång igen! Ska börja direkt när jag kommer hem från resan, på måndagen. Sen blir det antagligen 2, kanske 3 ggr i veckan. Alltid roligare när man är flera också! Då får man peppa varandra.
(Okej, det kanske inte är riktig höst än, men inte kan man kalla det här för sommar inte?)

Tänkte ta ett varmt bad nu, men så kom jag på att vi fortfarande inte har något varmvatten : ( Vi håller på avlider här hemma!

image690
Endast en guldpeng lämnade jag i kassan - så var det här söta halsbandet mitt!

Kommentarer
Postat av: sara

FÅR JAG EN GULDPENG FÖR UGGLAN!!?!?!

2007-08-30 @ 12:59:23
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0