Inte min dag

Sitter här hemma hos Hanna nu. Har precis duschat så man känner sig fräsch igen. Tänk så mycket en dusch kan göra!
Idag har vi som sagt varit i Uppsala, och vi skulle shoppa. Det har däremot gått totalt värdelöst för mig. HIttade inte alls det jag ville hitta, och när jag väl köpte lite kläder så är det självklart att de går sönder innan man knappt hunnit hem. Jag köpte en jättefin kjol, men båda knapparna lossnade när jag skulle prova den hemma. Suck och pust.
Nu måste jag därför åka in igen och byta skiten. Ska också lämna tillbaka en Sockerråtta-T-shirt, eftersom den var för liten.
Sammanfattningsvis har shopping-Elin haft otur idag, mest hela dagen, och önskar sig själv en bättre lycka imorgon!

Kommentarer
Postat av: sara

men sockerråttan då
<3 vad tråkigt att det inte passade :( lovar att hålla dej i handen när du ska in till stan och byta det igen :P "håkan, mamma är inte ledsen, mamma är RÖRD"

2007-08-01 @ 22:37:39

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0