Krogrunda

Igår blev det krogen ändå, trots omständigheterna. Robin var snäll och skjutsade mig till Hanna, och där väntade Johanna & Bella också. Det blev en liten förfest med dem, sen åkte vi in till Uppsala och mötte upp Linda & Charlotte, och jag gav bankkortet till Sara.
Det blev en riktig krogrunda för min del. Först gick vi in på Se7en, stod även idag på gästlistan, så vi fick komma in gratis och ta några drinkar för pengarna istället! Efter ett tag gick vi till BJ, men pallade inte den milslånga kön, så vi gick till Max istället och gottade oss lite. Efter det gick jag in på Lotus, som var väldigt onödigt eftersom de skulle stänga om en halvtimme. Men OJ vad med folk det var där inne..
Kvällen var väl i det stora hela sådär. Jag har haft roligare, men jag har även haft det tråkigare! Sällskapet var iallafall femstjärningt : ) (Tyvärr gjorde jag av med alldeles för mycket pengar)

image659
Hanna & Johanna
image660
Mongo Isabella & Mongo Elinimage661
Vi tre på tåget in
image658
Little me

Idag blir det en lugn dag. Vi får helt enkelt se vad som händer. Jag funderar över om jag ska ta en springtur nu, trots att inte förkyldningen är borta. Hmm.

Kommentarer
Postat av: ybett

Egentligen så skulle det vara bra med en springtur efter all dricka du får i det, MEN egentligen inte eftersom du e förkyld och det kan bli värre... Så ta det lugnt och vila ordentligt. Lyssna på en som vet! ;) :P

2007-08-25 @ 22:14:27
URL: http://ybett.blogg.se
Postat av: Linda

Tack för fredagen! Och tack för att du övertalade mig att inte följa efter Fredrik. Jag fick mig en rejäl tankeställare. Hoppas vi gör om utgången snart igen! Puss & Kram

2007-08-26 @ 12:41:27
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Isabella

Vadå mongo :P okej lite då! hoppas ni hade kul. JAg hade kul den lilla tid som blev. Får ta och gå ut nån gång allihopa tycker ja. hade bra

2007-08-30 @ 17:20:02
Postat av: Elin

***
Isabella: Haha. Ja jag hade också kul! Det får vi absolut ta om göra snart :)

2007-08-30 @ 19:29:22
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0