Kvällsbok

Då var klockan 22.22 och jag har precis önskat mig en önskan. Det får man göra när klockan slår 22.22, vet ni väl? : )
Bullbakningen idag gick fint. Mina bullar utan kanel blev ju såklart godast, som alltid! Men jag kan ju säga att jag var inte direkt hungrig när jag kom hem för att äta.. lite för många bullar i magen kanske?

Nu har jag nyss kommit hem från Jullan. Vi tog en långpromenad och bestämde oss sedan för att kolla på film och ta med Emil till deras lilla Ozzy (de är katt-bröder). Som alltid busade de till de började flåsa. Jag har aldrig sett en katt flåsa förut. Vi vuxna människor bestämde oss för att köpa lite frukt och dricka te (och äta toscakaka som vi inte behöver säga högt), och kolla på Linas kvällsbok. En film för sig, kan man säga : P Ingen 10-poängare direkt, men båda höll sig vakna iallafall : )

Eftersom klockan inte är så jätte mycket än så hade jag tänkt att städa mitt skrivbord.
Tycker ni att det behövs eller?

(Det går tydligen inte att ladda upp någon bild nu,
men jag kan lova att man ser inte ens att det är ett skrivbord..)


Jag måste förresten göra mig av med mitt skrivbord så snart som möjligt. Det enda jag använder det till är till en avlastningsplats, där jag lägger alla mina saker som jag inte-vet-var-de-ska-ligga-för-tillfället .


Kommentarer
Postat av: Lina

linas kvällsbok suger som film men är helt underbar som bok.. läs den!!!:)

2007-08-21 @ 01:08:46
URL: http://linaaedin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0