Levande död

Vad ska man säga? Kvällen igår blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Förfesten var så lugn och fin till en början, men sen bara spårade det. Ännu en kväll med alltför många shottar, och allt för mycket dimma.
Fy faan.
Det blev inge BJ, det blev Se7en istället i tydligen bara 30 min. Sen då?
Jag är iallafall helt mörbultat i hela kroppen och har sår lite överallt. Inte direkt en kväll att vara stolt över..

Idag har jag mest gått, eller inte ens gått, legat som en levande död och mått precis som jag förtjänat. Har inte ätit någonting på hela dagen (förutom några vita pommes på McDonalds typ) och trott att hela magsäcken skulle komma upp flera gånger. Men nu har jag börjat piggna till lite, nu när det snart är läggdags.
Imorgon är det bara att börja om på nästa, något lugnare partay. Då ska vi nämligen ha "firmafest" innan krogen. Det blir nog kul, men jag kan inte ens tänka på att jag måste pimpla i mig Gin imorgon igen.
Det är ett hårt liv.

image652
Förfesten började som sagt något lugnt
image653
Sötaste lilla krabaten kom och hälsade på
image647
Anders kom och var hungrig
image654
Lisa var också hungrig
image651
Ida försöker som vanligt gömma sig :P
image645
Dricka drink ur Jullans navel
image649
Yes, kul att vakna upp såhär imorse.. *Hej, vi är 14 år*
image650
Men spelar man sanning eller konsekvens så gör man!
image648
Rasmus på tåget
image644
Sara & Jag på tåget in
image655
Konstigt att alla ser så lugna ut :P

Jag citerar Rasmus:
- Gårdagen är ett pussel som inte går att lösa

Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm, okej. Hehe. Jag tycker ni ser ut att försöka se lugna ut kanske:) Ni hae säkert roligt igår fast det blev fö mkt.. aldrig roligt dan efter ju:)

2007-08-24 @ 00:37:34
Postat av: Hanna

Jag trooor du vet med.. ;) Syns ikväll! Eller senare idag..

2007-08-24 @ 09:01:24
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

haahha OJA, levande död kan man minst sagt säga : ) du, du måste ringa när du åker in till stan ikväll så jag kan få bankkortet!

2007-08-24 @ 09:38:56
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0