Money Money Money

Gå in på Saras blogg om du vill läsa lite om våran Yran-resa : P Haha, måste säga att det var bland det roligaste jag läst!

Nu har jag beställt min lilla pärla. Denna blev det!
+ ett extra minneskort.
image495 Sony DSC-W55P är en digitalkamera som är kompakt och snygg design i rosa. Med 7,2 effektiva megapixel, och höga känslighet för fotografering i förhållanden med svagt ljus passar den utmärkt för fotografering i samtliga miljöer. Vidare är den utrustad med ZEISS-objektiv med 3x optisk zoom,vilket garanterar ett utmärkt resultat på din bilder. Den har en stor 2,5-tums LCD -skärm, STAMINA-batteritid och hölje i borstad aluminium vilket ger ett elegant och lyxigt intryck.


Usch vad pengarna rinner iväg..

Kommentarer
Postat av: biktarn

OTROLIGT fin kamera om jag får säga det själv :) nu finns bikten att läsa!

2007-08-03 @ 13:15:50
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

FAN VAD MINA PENGAR RINNER IVÄG MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 14000 kvar bara =/

2007-08-03 @ 16:12:24
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0