Mood for today

Usch vilken dag. Lätt den segaste dagen på hela sommaren. Har inte haft någonting att göra på jobbet, bara att sitta och vänta på rasterna och lunchen ungefär.

Så fort jag kom hem blev mitt humör ännu sämre och jag är galen på alla här hemma :P Just idag känner jag att jag bara vill bort här ifrån, flytta till eget och bara bestämma allting själv. Slippa ha gamar i nacken.

image532

En bra sak är att jag har fått min kamera : ) Jätte fin är den.  Batteriet håller på laddar nu, så jag har inte kunnat testa den än.

Ännu mer jobbigt är det att mitt rum ser ut som ett krigsrum, med kattsand över hela golvet. Skitkul att gå barfota här inne, så nu blir det städa av! Sen ska jag ta en promenad och en tidig sänggång. Det är nog pga tröttheten som jag känner att jag skulle vilja sticka morakniven i någon..

Nu såg jag även att Emil har skitit  på min väska! Ååh, ibland önskar jag att vi aldrig skaffade kattunge. :P

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0