På smällen

Hej hej.
Jag vet att klockan är läggdags, men pigg som jag är så stannar jag hellre uppe lite längre.
Har nyss kommit hem från Gävle & Valbo. Har varit på bio, På smällen, som lätt var värt att se! Rolig var den, men jag fick ångest över att man själv ska bli med barn någon gång i framtiden. Ajaj, ser inte ut att vara en skön känsla direkt :P Nåväl, jag hoppas på att det dröjer många år tills jag själv är där! Eller ja, jag vill inte vara över 30 i och för sig.. Det kommer när det kommer helt enkelt!  Och när det kommer, så ska det kännas helt rätt med allt. Min mardröm är att få en skilsmässo-unge. Usch..
Så nu vet ni det : )
Det enda jag kom hem med ifrån Valbo var Doggy Hundmat och ett skyjäkla långt tuggummi, så det kändes ju väldigt värt att åka dit :P Men sällskapet med Robin var roligt, det var ju ett tag sedan man såg / hittade på något med han nu ju! 

Mamma har bäddat rent i min säng, så nu ser den extra lockande ut att gå och lägga sig : ) Ska bara leta rätt på lilla Emil, som gömmer sig någonstans i huset. Jag tror förresten att jag har gått och blivit kär i den lilla tussen! Även om han kan vara jordens drygaste ibland, så är han trots allt min lilla ögonsten.
( och min modell ;) )

image623image624
image621
image622

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0