Sladd och ny katt

God förmiddag.
Sitter här på jobbet och har nyss kommit in från fikarasten. Underbart väder idag, men som vanligt får man inte ta del av solen då man måste sitta inne på kontoret hela dagen. Vi passar därför på att sitta ute under alla raster vi får tag på!

Igår när jag kom hem från "Chabby Children"  ( :p ) hade mamma & pappa hämtat våran lilla Willie : ) Han är hur söt som helst! En riktig liten lurventuss. Han fick sova i mitt rum i natt eftersom han inte vant sig med vovven än, och rätt som det var så vaknade jag av att jag hade en kattunge i ansiktet som lekte med min näsa. Cutie!
Hela morgonen var han hur gosig som helst, så jag ville inte direkt gå upp när klockan ringde. .image473
Därför fick jag bråttom, som vanligt, till jobbet och var nära att köra åt PIPSVÄNGEN. Fick världens sladd på bilen i en kurva. Det kanske var en halvmeter ifrån att jag körde rätt ner i diket och in i en sten. Puh, somliga har tur i oturen!

Hädanefter ska jag köra lite försiktigare i grusvägskurvor eftersom jag blev skakis efter det där : P

Idag efter jobbet ska Hanna och jag till Uppsala och storhandla lite för feta lönen : ) Det har vi sett fram emot länge nu.. Jag har tänkt att köpa skor, jeans, kjol, smink, hårgrejs, smycken och lite annat smått och gott. Så vi får väl se vad kassarna innehåller när jag kommer hem!

Nu ska jag kolla vad de andra tjejerna gör, eftersom jag har noll saker att göra idag fram till klockan 14.00...

Kommentarer
Postat av: cecilia lind

jag som trodde du skulle döpa den till takida :( eller DAWANG! faaaaaan dej carl hjalmar : @

2007-08-01 @ 11:49:34
Postat av: josse

åå va söt :) honom vill jag se! och våra kattungar me för den delen ;P har ju inte ens sett dem :/ pussii

2007-08-01 @ 16:01:43
URL: http://josefine88.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0