Sommarlista

Nu är sommaren i princip över här i Sverige och det är ett helt år till nästa. Denna lista är till för att fräscha upp minnet lite, och dela med dig av dina minnen till andra.

Sommarens bästa fest?
Yran, lätt! Eller Ön..
 
Sommarens sämsta fest?
Hmm, jag har nog faktiskt inte varit på någon dålig fest.

Värsta fyllan?
Sista Ön och Öregrund, inget minne över huvudtaget. + krogen förra onsdagen :S
 
Hur många dopp i sjön/havet?
Bara ett : ( Men nu kommer det bli bada av i en hel vecka : )

Vem/vilka har du umgåtts mest med i sommar?
Det måste vara jobbarkompisarna, eftersom jag jobbat i princip varje vardag i sommar.

Det bästa köpet under sommaren?
Lilla katten Emil : ) Men om jag räknar endast "mina" köp så får det antingen bli kameran eller Ipoden.

Har du haft någon sommar-romans?
Ja, det kan man väl säga.

Någon romans som du ångrar nu?
Jag gör inget som jag vet att jag kommer ångra : )

Sommarens bästa låt?
Den låt som jag förknippar sommaren 2007 med är Mange Schmidth & Petter - Giftig & Moneybrother - Just Another Summer, men Glow - Lamp post är nog den bästa. Jag är klyven!

Sommarens värsta låt?
Ola - Nathalie

Person som du kommer att förknippa sommaren 2007 med?
Ejdam eller Fredrik Snortare : P

Sommarens bästa drink?
Hmm, har mest blivit vin i sommar, men Rosa Pantern är alltid en favorit.

Sommarens värsta drink?

Tequila!

Sommarens mest irriterande?
Myggen i Östhammar!

Sommarens sötaste?
Det låter jag vara osagt ; )

Sommarens roligaste minne?
När Sara och jag biktade oss i Kyrkotältet, på Yran.
 
Värsta minnet?
Faktiskt så har jag inget dåligt minne, kanske när jag tappade bort plånboken och mobilen på Ön, men de kom ju till rätta tillslut! Sen har iofs inte bakisdagarna varit så roliga minnen..

Vad ångrar du att du gjorde under sommaren?
Jag ångrar att jag gjorde av med min första lön alldeles för fort.

Vad ångrar du att du inte gjorde under sommaren?
Ingenting vad jag kommer på.

Sammanfatta sommaren 2007 med tre ord.
Sol-fattig, kort, festlig!

Kommentarer
Postat av: sara

vet nog ngt du ångrar ändå ;) att de inte blev ngt BB i yran =D hahaha!!!

2007-08-29 @ 16:19:10
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe, du måste ju skriva om din båttripp till gräsö.. hahahahha. Jag skrattade glatt när Martina berättade det:)

2007-08-29 @ 22:20:32
URL: http://linaaedin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0