Sony Cypershot

KUL MAMMA ATT DU DÖPT OM KATTEN TILL EMIL
Hitta på nå eget för fan ; )

Aja, Emil är väl sött. Men tyvärr känner man folk som heter Emil och jag vill inte förknippa min kisse till någon annan människo-Emil. . Så det är väl bara att koppla bort alla andra Emil:are, eller så kallar jag missen för

Willie i smyg. .

Jag är fortfarande förvirrad bland alla dessa kameror, men har nu kommit fram till att jag inte vill lägga ut mer än 2500 på en kamera som jag kanske kommer slarva bort, inte förän jag börjar bli lite lugnare i mitt festande ; ) Haha. Alltså kanske någon gång i framtiden när jag skaffat familj, villa, volvo och vovve ; )

Nu är bara frågan, vilken färg av dessa tre Sony Cypershot? Sara har den silvriga, så den kanske man kan räkna bort. Men hennes kamera är riktigt, riktigt bra!

   Svart                          Rosa                     Silver           ?
  

Jag måste hem och rådgöra lite med pappa och Eric innan jag beställer en. Har ju inte träffat dem på ett tag nu, och de kan ju det där med elektronik!


Kommentarer
Postat av: alx

Jag tycker helt klart den rosa ! :)

2007-08-02 @ 15:23:51
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0