Sunny Day

Jag vet att den bästa medicinen mot halsont inte är att ligga ute i solen, men jag kunde inte låta bli. Dock var jag duktig som lät bli att bada, kanske mestadels för att det var lite för kallt för min smak?

image632

Jag smörjde in mig med matolja så att solen skulle ta lite snabbare och mer, och jag kan ju säga att det syns var jag glömde att smörja in mig någonstans, haha. Men men, färg som färg : )

image633image634

Nu ska jag äta Lasagnette och sedan ska jag ta tag i mitt bombnedslag till rum.

Kommentarer
Postat av: sara

men din lilla badkruka ;) även, hur blir det imorn då!? samt jag tycker vi går å BJ istället :D

2007-08-21 @ 16:54:34
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0