Vad finns i din bakficka?

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, det gör jag väl

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ingen aning.. inga speciella vad jag vet. Jag var pigg ändå : )

4. Vad åt du senast?
Fiskpinnar & potatis med majonäs & grekisk sallad

5. Har du fått någon komplimang idag?
Hmm.. den enda jag kommer på är att min nya t-shirt var fin. Komplimang eller inte?

6. Har du varit med i en rättegång?
Nope

7. Är du polare med grannarna?
Det bor ju bara tråkmånsar i vårat område "/ Men Taian och jag kommer nog bra överens snart ; )

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, "Sandviken-ska / Gävlemål" (tar alltså inte med plural i vissa ord)

9. Vilka länder har du bott i?
Endast Sverige, om inte utomlandsresorna räknas

10. Senaste piercingen?
Öronen, och ögonlocket som missen gjorde :P

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Imorse

12. Gay?
Klart jag är gay ; ) tss

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jupp

14. Har du äggat någon?
Och det betyder?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Jag har hjälpt till iallafall, på moster & morbrors möhippa & svensexa!

16. Suger det här?
Äh, har ändå inget annat för mig.

17. Har du varit på stranden?
Inte idag, men förra veckan

18. Har du haft en stalker?
Haha, det kan man säga

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Roooonald Mc'Donald!

20. Hur bra är din syn?
Den är helt okej. Ser dock inte så jätte bra på långt håll, men det är inget jag lider av så jag behöver inte linser/glasögon : )

21. Har du varit på ett party?
Ett bara?

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Never in my life

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Fuck of and die ; ) Eller nej! Ta han ifrån Piia, please ; )

24. Har du varit utomlands?
Jajjemen, finns inget härligare

25. Har du sett din bästa vän naken?
Haha, klart jag har

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har aldrig varit på ett bröllop

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Haha, maybe

28. Var är dina syskon just nu?
Hemma hos dem skulle jag väl tro, eller på jobbet

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Hmm.. jag tänker & tänker, men kommer inte på den!

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Kl 06,00 (stod klockan på iaf, men kom inte upp förrän 06,30)

32. Vad ska du göra i helgen?
Vara bartender på ett bröllop, och vara nykter hoppas jag

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Fan elin :p du gillar att ha efterfrågan hög, men tillgången låg!

34. När var du riktigt sjuk senast?
Det var ett bra tag sen..

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Mig själv : )

36. Vad finns i din bakficka?
Oj, en rumpa! :O

37. Har du färglinser?
Nej, jag har färg på ögonen ändå vettu

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Drömde om någonting häftigt!

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Försover mig, sen går jag upp och borstar tänderna

40. Vad ska du göra efter det här?
Springa upp till Hannas kontor och kolla vad hon gör. Här händer det nämligen inte så mycket..

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Elin : ) ordnar nog sig tror jag :)

2007-08-15 @ 14:40:36
URL: http://meejlin.blogg.se
Postat av: malin

woups, fan fel elin :P sorry :P hehe

2007-08-15 @ 14:41:27
URL: http://meejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0