Är ni klara med julklapparna?

Hej allihopa.
Har precis kommit hem från jobbet. Dagarna flyter på så bra nu och det känns riktigt tråkigt att sluta på fredag. Inte för jobbets skull, utan mer för arbetskollegans skull. Kommer sakna våra sångstunder, massagestolspauser, träningspass, daddelätande, skrattattacker, bilturer & i princip allt vi gör om dagarna. Har haft en väldigt bra tid då vi skämt bort oss ganska rejält : ) Men det behövs när man har ett sådant ostimulerande jobb som vi har haft!

Idag är det förresten en vecka kvar till julafton! 7 dagar bara alltså. Så ni som inte fixat alla julklappar än, är det på tiden att skjuta allt annat åt sidan ett tag, och ta tag i klapparna istället! Det är dock grymt mycket folk ute i affärerna. Fullt överallt, vilket kan vara lite drygt för er som inte gillar att sätta armbågarna i dem ni måste komma förbi för att ta er fram.
Tänk vad lätt det hade varit om alla var lika snabba som mig på att fixa klart klapparna : ) Jag har varit klar i nästan 1 månad nu, så jag kan verkligen pusta ut för en gångs skull!

image1241 

Nej, nu ska jag ta och ringa ett samtal till Norge. Får se hur det går. Man förstår liksom bara hälften av vad de säger..

"Haj Eliin. Det här äe nåntingnånting fra nåntingnånting och jag vill nåntingnånting intervju med dei. Det vore fint om du ringe maj nåntingnåntingnåntingnånting. Ha det fint!"

Hmm. :S

Kommentarer
Postat av: martina

elin, jag kanske redan kommer hem imorn ju!!! :)

2007-12-17 @ 22:08:12

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0