Hand i hand

 image1249
Inte nästa torsdag, men nästa torsdag ändå. Då åker vi :O
Shit.
Och här sitter jag. Helt oplanerad och förvirrad som ett bortsprunget litet barn.
Jag trodde att det minst var ett halvår kvar. Det kändes iallafall som det.

Det finns som sagt en & det finns flera som jag vill ta med mig! Men samtidigt är lite distans alltid nyttigt. Det kommer bli kul. Jag ser det som en resa & en erfarenhet. Jag är bara lite rädd att någonting ska gå snett.
Men, jag har min älskling Josefine med mig, hand i hand : ) & med henne har jag nog aldrig haft en tråkig stund med!

Kommentarer
Postat av: josefine

ååå elin, nu är det faktiskt nära på riktigt! :) snart är vi där, i lyxstaden Oslo ;)
snacka om att vi kommer äga överallt där! ojojoj :P
och elin, de e inte konstigt att man är lite rädd för att nåt ska gå fel, de är väl alla människor rädda för. men vi har ju varandra som sagt var, och det kommer alltid att va du och jag mot världen! ;) vi klarar allt, tutti och frutti hör ju ihop ;)
snart gäller det min pälskling! :D
miss you darling

2007-12-20 @ 21:58:54
URL: http://josefine88.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0