Historian om varför jag köpte nya jeans. Ööh.

Här sitter jag med en gul gegga, som smakar Bamses barntandkräm, på, i & runt mina tänder. Tandläkaren ansåg att jag inte hade hål (jag tror dock att han ljuger & kommer komma fram med det i januari - då jag måste börja betala för allt som har med tandläkaren att göra). Istället fyllde han hela käften med flour, så nu får jag varken äta eller borsta tänderna mer idag. Yey. Men jag är glad, så himla glad över att jag slapp den där onda sprutan och den obehagliga ilande borrningen :D
Så glad att jag gick och köpte mig ett par jeans! Fast det gjorde jag visst innan jag gick till tandläkaren.. Oops.
Då kan jag säga att jag köpte jeansen för att jag & Lisa kom fram till att vi inte skulle gå ut idag. Duktiga som vi är. Att prioritera utgång eller välbehövliga jeans slutade alltså med att det blir en mysig, ekonomisk & hälsosam hemmakväll idag! Pappa är stolt över mig, det märks.

Äh, vem bryr sig om varför jag köpte ett par jeans?! Jag behövde ju dem! & jag trivs väldigt bra i dem. Därav spelar det ingen roll hur många gånger jag än har sagt till mig själv de senaste dagarna att jag inte får köpa ett enda klädesplagg förrän typ... februari?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså jag frågade Natta men hon kunde inte, hon ska jobba.. =/ Men nån måste det väl finnas typ eh va?

2007-12-21 @ 19:03:47
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Fast de är ju loong time från Tierp ;) Vi får hitta nåt närmre!

2007-12-21 @ 20:24:45
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara alko

hej :) kom till tempo 19.05 för att möta upp mig så åker vi till JULIA sen! puss hej

2007-12-22 @ 15:04:13

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0