Huvudvärks- och illamåendefria dagar.

Hellu bebes.
Redan söndag, och jag har haft en toppenhelg.
I fredags var det kalas som stod på schemat. Lisa stod för förfesten och Sara & jag för sällskapet. Riktigt trevlig liten förfest med många shottar & glatt humör. Vidare till Uppsala och People där det blev i princip en gratiskväll. Gratis inträde, gratis garderob & gratis dricka. Kan inte bli så mycket bättre : ) Det som hade varit ett plus i kanten är att min kamera skulle ha fungerat. Ingen hade någon kamera. Det blir så mycket roligare dagen efter att se alla roliga bilder, men man kan ju inte få allt..

image1196
Fredagens bruttor

Resten av helgen har spenderats framför massa filmer, så nu är man utvilad trots att helgen inte blev vit.
Jag har nu även kommit på vad som är orsaken till varför jag jämt mår så dåligt efter krogen! Så här framöver hoppas vi på huvudvärks- och illamåendefria dagar.

Nu ska jag ta en sväng ner till gymmet, sen ska jag hem och baka lussekatter!
Ha en bra fortsatt söndag!

Kommentarer
Postat av: flisa

ja menhjälp vad hemskt. full eller vad?
ja det var kul! :)
jag har nog biljett tror jag :P hoppas jag!

2007-12-09 @ 15:25:46
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: sara

det var en riktig VIP kväll :) mera sånt tack !

2007-12-09 @ 19:41:09
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0