Ikväll är det jag som är den vinnande pensionären!

Idag är det dan före dopparedan. Helt otroligt att vi redan är där. Det var liksom ett halvår sedan det var sommar. Det som känns som igår!

Kvällen igår var väldigt trevlig, som alltid när jag är med de där damerna. Kom hem imorse & fick alltså sova ca 4timmar innan det var dags att gå upp igen. Jag är fortfarande mätt efter allt vi åt & drack. Det enda jag fick i mig till frukost tidigare idag var ett ägg. Jag som brukar vara ett sådant matvrak på morgonen : )

Ikväll har Robin och jag bestämt att vi ska ha en BingoLotto uppesittarkväll, och vi ska sitta bänkade som två pensionärer enda fram till klockan 00.05! :P Precis som förra året.
Jävlar om vi inte vinner.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0