I'm gonna kill you, Vinterkräksjukan!

Hua.
Först trodde jag att det bara var en bakisattack sen juldagen, men det visade sig att det skulle hålla på hela natten - från ca 03.00 - 09.00. "Det räcker nu, jag orkar inge mer" var typ det enda jag fick fram, med gråten i halsen, till den stackaren som fick vara mitt moraliska stöd då han fick springa & köpa isglass & cola åt mig. Sweet.
Nej, man har haft bättre dagar om man säger så. Igår gick det inte ens att peta på mig utan att det gjorde ont i hela kroppen. 
Tur att den korta & intensiva vinterkräksjukan/influensan var kort & intensiv. Iallfall kort. Nästan halva släkten var med om samma sak, samma natt, så det kändes skönt att inte vara själv om den : ) Jag hade varit dödens död om det hade fortsatt.

Juldagen var iallafall riktigt toppen. Pratade konstant hela kvällen med gamla klassisar & skolkamrater i övrigt, och annat folk. Även lite dans med svåra steg blev det och konstiga kommentarer över hur folk känner mig.. *hum* 
För övrigt var det hellyckat!

image1261 image1260
Grön var mer en passande färg till mitt välmående

Nu är första månadshyran betald, och bara 1 vecka kvar tills vi åker med våran fullpackade tuff-tuffbil till Oslo xD

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu kommenterar jag äntligen i din blogg=) som du så gärna ville att jag skulle göra! Hoppas att Norgeresan blir bra! Vad kul att du hade det trevligt på möbeln!

2007-12-27 @ 21:27:16
Postat av: Elin

*Svar till Ida:* Nemen hej Ida! (om det nu är den Ida som jag tror) :P Klasskompis Ida? :) har inget minne av att jag sagt att jag ville att du skulle kommentera med, haha. Visste inte ens att du läste, men så kan det gå! :) Om du läser det här - hur hade du det på möbeln då? Kul att träffa dig iallafall!

2007-12-28 @ 20:09:14
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0