Lussekatter & oordning

Vad ni var tråkiga på att gissa vad nedanstående bild föreställde. 2 ynka gissningar av alla som läser.. Fy! :P
Men men, det kanske inte var den svåraste bilden, eftersom den första som gissade - gissade även rätt. Glögg med mandlar såklart! Det tycker jag är det bästa med julen. Helst ska man mumsa i sig lussebullar också. Det är defentivit det bästa med julen. Lussebullar!

image1193

Idag är det torsdag så vitt jag vet. Håller inte reda på dagarna längre. Tiden bara går och går, utan att man egentligen hinner med. Det betyder alltså att det är fredag imorgon. Då blir det en kort arbetsdag, gym & bastu efteråt, bussen hem, bussen vidare till Lisa där det blir kalas kalas, och därefter utgång! En dag som jag ser mycket fram emot. Fisalisa har jag ju inte träffat på evigheter!

image1195

Kommentarer
Postat av: jag

Åh, glögg med mandlar är underbart gott! mumma! det blir det på söndag, med lussebullar och pepparkakor. :D

2007-12-06 @ 18:59:18
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: sofiw

Lussebullar...ge mig! :D

2007-12-06 @ 19:18:59
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0