Mineralsmink

image1219Nu har jag dragit tummen ur arslet och gått och köpt mig mineralsmink. Jag har hört så mycket bra om det, så därför tänker jag nu testa och se om jag märker någon skillnad.
Jag är som sagt mycket för så naturliga produkter som möjligt, så varför ska jag då undvika mineralsmink?
Istället för att täppa till porer, orsaka finnar & dylikt, som "vanligt" smink gör, ska mineralsmink läka huden & låta den andas. Det är som sagt inga oljor, färgämnen, parfymer & andra "dåliga" ämnen i detta! 
Lite dyrare såklart, men man får vad man betalar för!


& jag kan säga att jag är mer än nöjd med denna puder/fondation än så länge! Fem av fem stjärnor!


Åh, jag vill jobba med något sånt här! Jag brinner för naturläkemedel, naturkost - allt som har med naturliga grejer att göra! Help, help me to find my dreamwork : )

 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0