Nu skiter jag i min ångest, det kommer ändå ingen vart

Morning sunshines.
De senaste dagarna & veckorna har jag haft ångest över att jag kommer flytta till Norge. Men nu har jag helt ändrat inställning. Det ska bli jäkligt skönt & vi kommer att få det så grymt skoj! Har bara hört positivt från alla jag pratat med, och så fort jag hör en som pratar norska får jag en sån glädjekick att det bara sprätter i mig : ) 

Så, det jag vill ha sagt är att jag skulle gärna vilja hoppa över den överskattade nyårsafton, bara slänga mig in i bilen med Josefine och köra hela vägen, oavbrutet, till Oslo.
Men lugn nu.. 5 dagar kvar!

image1295
Får jag ta med dig "smulan"?

Kommentarer
Postat av: sara

men please du kan ju stanna i 5 dagar iaf!!!

2007-12-29 @ 13:50:52
Postat av: Elin

sara : ja men det gör jag ju :)

2007-12-29 @ 13:52:59
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0