Om man beställer en enkel kaffe ska det väl inte bara vara en liten skvätt i botten?

Kom nyss hem från Muppsala. Har varit på bio, på Leo. En väldigt sevärd film.
Jag brukar inte vara den som är blödig, men den här filmen gjorde mig det. Man ska vara rädd om dem man har, för man vet aldrig vad eller var någonting plötsligt kan hända.
Annars har det varit en väldig trevlig kväll med en person som alltid gör mig på glatt humör. Vi fikade på ett konstigt café och höll på dö av skratt när vi fick vårat kaffe. Ägaren måste trott att vi aldrig varit på ett café förut, vilket kändes som att det stämde just då faktiskt!
Jaja, nu babblar jag nästan i sömnen & måste gå och lägga mig nu.
Sov gott gullefjun!

image1297

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0