Stressiga juletider

Godmorgon (för ungefär 2 timmar sedan)
Idag väcktes man av dunkande musik, dammsugarläten och två föräldrar som stod i mitt rum & tyckte att jag skulle gå upp. Jag hade visst sovit i 13 timmar. Oj så skönt! Tror inte jag har sovit ut hemma på en fredag-lördag på evigheter!
Idag står det stress, fläng och städning på vårat schema här hemma. Allt ska tydligen vara klart idag, trots att det är 2 hela dagar kvar till själva aftonen. Jag fattar inte. Kan man inte bara ta den tid som det tar istället?
Nåja. Jag ska väl försöka göra någonting åt mitt rum iallafall. Och slå in den sista julklappen till Eric, som i princip är omöjlig att slå in. Det känns lite pissigt att han redan har den grejen jag köpt till honom. (Ovanligt) Men med ett flaschigt rim som "... med en hona du redan har, kan hon med hanen bilda ett par..." eller helt enkelt "...inte fan visste jag att du redan hade en sån här, men du får den ändå!!!"  (Kom inte på något som rimmade på här, mer än särpär) 
Ja, vi får se vad det blir.

image1250

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0