Ta det som en vanlig festkväll

  image1298
Jaa, då var man hemma från ännu en dag i Uppsala. Denna gång skulle det bli shopping tills imorgon, men jag kan ju inte säga att det blev så lyckat. Hittade ingenting som jag egentligen ville ha! Eller, jag visste ju i och för sig inte vad jag ville ha heller så.. Har ju redan klänning & skor. Köpte iallafall några grejer som jag kan ha till, men får hoppas att Josse har något jag kan låna eftersom hon kommer med hela hennes livssamling i bilen imorgon : ) Miss you!
Annars har jag inga förväntningar alls inför morgondagen. Efter dagens sväng på stan gick Sara & jag mest runt och svor över varför det inte bara kan vara en vanlig fredag med utgång imorgon? Orka fixa allt så speciellt liksom. Folk planerar ju i månader just för morgondagen. Men men, lite mysigt är det ändå. Fixa sig, äta god mat med närmaste vännerna, dricka gott, prata om allt, lyssna på bra musik som alla bli peppade av, busa - för att senare gå vidare till nästa ställe & träffa nytt folk, titta på raketer, skåla och festa vidare hela natten.
Man kan ju alltid hoppas på att det kommer bli lite extra det här året. Är ju trots allt sista kvällen med bästa tjejerna innan Josse & jag drar. Så, bara jag är med er så blir allt bra. Ååå, herregud vad jag kommer längta hem till er!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja de är så jävla sköna! Jag och min pojkvän funderarpå att gå på konsterten i Halmstad i februari, men det är inte spikat ännu! Ska du på någon?

2007-12-30 @ 19:53:24
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Lina

Åh så jävla kul! Det blir första gången jag ser dem om jag går nu i halmstad och jag sa det till min pojkvän: om ett år kanske de kommer splittras och då får vi aldrig se dem!

2007-12-30 @ 20:55:55
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Linda

jag hoppas du kommer få det kul iaf imorn gumman. du verkar inte så inställd på de, men de är lika bra att inte ha för mycket förväntningar, de brukar bli roligare då. hur som helst så ville jag bara hälsa dig värkomen imorn! :)

2007-12-30 @ 20:56:06
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Hanna

Men duueh, smart drag med bussen! :) o ja trore blir kul imorn hur som heslt, de blir ju vad man gör de till liksom ;)

2007-12-30 @ 21:35:17
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0