Banka bäver 07

Nu sitter man här hemma i Våla igen, efter en vild och rolig långhelg. Jag skulle kunna göra mycket för att vara kvar där några dagar till. : )

Jag väljer mellan om jag ska köra en lång berättelse över hur allt var och vad vi gjorde, eller om jag bara ska nöja mig med att säga att det var en grym festival? : P
Det återstår att se imorgon! Nu är jag alldeles för trött och sliten så nu ska jag hoppa i säng.


Nu väntar en ny vecka som jag inte ser fram emot speciellt mycket. Funderar starkt på att sjukanmäla mig till imorgon, men NEJ - det ska jag inte.

image428              image429

Kommentarer
Postat av: KARL HJALMAR

HAHAHAHHAHAH BANKA BÄVER 07 - bikta sig lite i kyrkotältet och lyssna på hitler. kan vi inte åka tillbaka imorgon! jag tror nämligen att jag glömde kvar glasskalle (A) nej elin, vi ägde totalt o vi sak lätt tillbaka och banka bäver 08 !!

2007-07-29 @ 22:39:27
Postat av: Hanna

Meen de har vi väl! Och imorn blir det ännu mer jobb, visst visst?

2007-07-30 @ 21:19:43
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0