Bilder från Yran

Här kommer massa bilder från Yranresan.
Enjoy!


Varmaste & livligaste tågresan dit
1.  2  3. 4. 5.  6. 7 8  9. 10.  11. 12. 13. 14. 15.

1. Julio & Frida korkar upp
2. Fullo Julia byter helt plötsligt om
3. Trubadurmannen goes Bob Marley
4. Här var det livat
5. Här med..
6. Henkan & Danne
7. Fullo med Yrankeps
8. Martina är törstig
9. Julia är med barn
10. Martina & Jag med våra kära kepsar
11. Jag & Sararan
12. Martina "blöder" näsblod
13. Henkan & Martina
14. Toabild
15. Fullo

Klappkalas redan klockan 16.00, det säger väl allt om denna tågresa.. : P

1. 2. 3.  4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.

1. Vårat vapen
2. Våran mat
3. Sockerråtta
4. Böghög
5. GrisJulia
6. Passoa
7. Saras kateter, på fel ställe
8. Pontus aka Snöppeljöns kan röka bubblor
9. Julias tatto på magen
10. Saras & min tatto
11. Rökmonstret
12. Min sittplats
13. Den vigaste kvinnan jag känner!
14. Skål med Whale
15. Glasskalles moderkakspanna
16. Vad är detta?
17. Frida goes mamut
18. Frida

(Eftersom inte kameran togs med ut, av säkerhetsskäl, så finns det inga bilder från festivalen)

Första kvällen (torsdagen) missade vi alla konserter utom Moneybrother, som vi endast såg 2 låtar av. Det blev den kvällen då man kom hem 7 på morgonen från att ha varit på efterfest, och vaknade 2 timmar senare av att man inte kunde sova. Fredagen blev därför rätt så lugn på dagen, men senare mot eftermiddagen korkade vi upp våra flaskor igen! Denna gång blev det förfest för mig och Sara i grannhuset, där vi lärde pojkarna att spela Ge och Ta. Därefter sprang vi ner på stan och gjorde jag-vet-inte-vad. JO, vi satt inne på en krog med Fredrik Snortare och Sveriges största leende. : ) Jag fick även reda på att jag är Sveriges största mytoman...
Fredagen såg vi även (jag iaf) Hammerfall och The Hives, faktiskt hela konsterten! Otroligt.. (Eller var Hammerfall på torsdagen?) Skit samma.

Lördagen såg vi Anna Ternheim, men inga fler va? Någon kväll kollade vi på The tough alliance, som tyvärr fick hack i sin skiva, fy faan va dåligt av dem! :P
Vi lyssnade även på Jämtlands president Evert Ljusberg, som jag blev lite rädd av : P Den nya Hitler, vilket jag även råkade skrika ut i publiken..

Det bästa under allt var iallafall att Sara och jag gick och biktade oss i kyrkotältet, efter att vi tatuerat in "Banka bäver 07" på armen - haha!

Vi: -"Var får man tag i sådana där samtal, om man har gjort nåt som man ångrar..?"
Kristen: -Prästen är tyvärr inte här nu, men alla vi här är trogna. Så det är bara att vi går undan och pratar om era synder"

Hur som helst så var hela långhelgen helt underbart rolig, trots att vi missade typ alla konsterter : ) Men vad gör det om hundra år, när allting kommit kring? Yodeladiho.

Dagen-efter-bilder

     

"Det är jag som är Knulluffe, ta på mig, ta på mig"


Tågresan hem, inte lika vild som ni kanske ser..

  
På vägen hem slog åskan ner i tåget 3 gånger, så den första timmen åkte vi i 40km/h. Ps. Jag var rädd : P

Jag har verkligen brist på både sömn och struktur idag, så jag nöjer mig med det här för idag!
Godnatt Glasskalle.

Kommentarer
Postat av: GLASSKALLE

Hahahaha elin jag kan inte sluta skratta när jag läser det här :) FY FAAAAAN!! Imorn är det sararan som kommer upp med en hejdundrans blogg. Välkommen till telia refill, var vänlig spotta ut bommulen ur munnen och försök lite senare. Rulla ner från slalombacken ändå hem
och leka actionhjälte =D

2007-07-30 @ 22:04:47
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0