Bjuden till Thailand

Nu har helgen passerat och en ny vecka väntar imorgon.

Fredagen spenderades hemma hos herr Trulsson. Vi tjockade oss som vanligt; åt ostbågar, jordgubbar & mjölk, bullar, naturgodis och vanligt godis. Jag måste nog sluta umgås med honom, annars kommer mina nuvarande 50 kg förvandlas till 150.. : P Vi kollade på När mörkret faller, som för övrigt är en jätte bra film. Det var 3:e gången jag såg den, och jag skulle kunna kolla på den 3 gånger till. Se den om du inte redan gjort det!

Lördagen började först och främst med en lång sovmorgon. Det var äntligen sol ute, så jag låg ute och stekte lite med Eric och pratade om ditten & datten.
Eftersom det var fint väder ute så hade jag lovat att jag skulle följa med till Panders inflyttningsfest, vilket jag också gjorde. Julia, Malin och Sara kom hit före och vi spelade Jag har aldrig som även mamma & pappa var med på ett tag. Sen tyckte pappa att det började bli lite intimt så han gick lika snabbt in igen. : D
Vädret började mulna på och tillslut började det regna, så innan vi skulle cykla iväg till Pander så tog Sara och jag på oss sopsäckar och plastkassar så att vi inte skulle bli blöta.
Se så otroligt lockande vi såg ut, HAHA!

  
Uppmärksamma Saras plastväst på första bilden

 
De berömda toa-bilderna

Tur att det finns vin, säger jag bara : ) Dock lite för mycket av det goda..

Hos Pander var det helt okej. Satt mest och fyllesnackade hela kvällen. Nu ska jag iallafall åka till Thailand igen den 19 december till den 23 januari ; ) Vilket äventyr det kommer bli! Blir bjuden och allt. Jag ska bara betala maten, haha.


Den här söndagen kommer att bli väldigt lugn. Jag känner mig helt utpumpad, men jag ska försöka formatera om datorn, som jag har sagt i över en månad nu. Jag ska även hinna med en promenad eller springtur för att förbränna lite av helgens gotterier. Men först och främst ska pappa och jag äta pizza, mums.

Kommentarer
Postat av: josse

ska du till Thailand ELin? :O och blir du bjuden?! Med vem/vilka?

2007-07-15 @ 15:59:16
Postat av: josse

och jo, en sak till. jag åker inte på Bollnäsfestivalen, tyvärr :( det blir bara skit med jobbet då, plus att jag inte har nå pengar nu heller :( så jag kan inte :,(

2007-07-15 @ 16:04:14
Postat av: sara

HAHAHAHA ja jag säger då de, vilken kväll :D finaste regnoutfiten hade ni vi iaf helt klart, och du... vi ses i thailand 8 januari, du jag & glenn på en bar i patong, kan ju inte bli bättre !!!

2007-07-15 @ 22:55:49
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0