Den japanska shungamålningen

Hej.
Äntligen söndag, eller vad säger man? Josse har åter igen lämnat Våla och lämnade ett tomrum efter sig! Jag vaknade av att jag låg och klappade henne i ansiktet i natt, eftersom jag drömde att jag hade varit dum mot Jeppe xD Undra hur länge jag hade gjort det..
Vi har iallafall haft en trevlig helg måste jag säga. Som sagt party i fredags och igår åkte vi till Eric och tjockade ; ) Vi var till och med så lata så att vi tog bilen för att beställa en varsin räkcoctail, som kanske ligger 50 m bort. Vi kollade på den nya Beck - Den japanska shungamålningen och Sunes Jul : P Beck var väl sådär. Jag hängde inte med så mycket.. (kan bero på att jag somnade ett tag..), men Sunes Jul är alltid lika roligt, hur många gånger man än ser det.
Idag tänker jag bara ta det lugnt. Har nyss kollat på Underbara älskade med mamma & pappa. Den handlar om en familj på 2 bröder och 1 mamma & pappa, som råkar ut för en bilolycka. Mamman och lillebrodern dör, och kvar återstår bara storebrodern Jonas och pappan som försöker gå vidare i livet trots att mörkret gärna tränger sig på. Det var en hemsk film, speciellt när man känner personer som har varit med om precis samma sak. = / Jag beundrar er som orkar och klarar av att gå vidare.
 


Det är ju inte direkt världens bästa väder ute idag. Därför behöver man inte ha ångest över att man inte tar en löprunda idag, heller. Jag ska istället städa mitt rum (igen) och försöka hinna med att formatera om datorn.



 image327
                        Fredagens utstyrsel



Kommentarer
Postat av: Karla

Sötunge :D! Nej jag vet alla bara försvann där ett tag ! Va ni kvar? såg er inte alls:S.. Ja lätt att vi måste göra om de där, bara säga till jag är på ^^!

2007-07-08 @ 20:52:33

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0