Disco på Munters

Goddagens.
Sitter som vanligt på jobbet nu och lattjar lite. Här inne är det disco, yeah. Det verkar vara det lite överallt - det dunkar från alla möjliga ställen. Det är så skönt nu när så många har gått på semester så man kan göra lite som man vill. : ) Det som är mindre kul är att man missar det fina vädret nu när man måste sitta inne & blekna..
En utlandsresa i höst, ja tack!

Ikväll ska vi kolla på Malins kattungar. De är så himla söta! Jag vill ha den grå/lurviga som ser så oskyldig och frågvis ut i ansiktet. Jag tror mamma också kommer vilja ha den. Jag kan ju alltid hålla tummarna.. Jag har ju redan tingat den (på fyllan), så mamma får säga vad hon vill :P

Är det mitt fel att jag aldrig har fel?
: )

Snart är det lunch, jag som nyss tycker att vi har fikat. Man gör typ inget annat än att fika, fika och fika här. Jag har iallafall blivit duktigare som tar med mig frukt istället för att äta massa kakor : ) Det är ett framsteg för Elin.
Tänkte dock ta med mig kladdkakan som blev över från igår, men glömde bort det : (

Kommentarer
Postat av: malin

Elin! Vi kan åka utomlands i höst!! Jag är på :p

2007-07-02 @ 14:36:10
URL: http://meejlin.blogg.se
Postat av: Hanna

hohojaja, imorn ska du jobba & slita riktigt ordentligt.. ;)

2007-07-02 @ 16:52:46
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Malin

Lätt att vi gör, jag vill/ska :) Vi åker :D

2007-07-02 @ 20:58:40
URL: http://meejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0