Fredagen den trettonde

Hoho.
Idag är det fredag den 13:e som ska vara en otursdag. Jag själv har inte varit med om något speciellt än, förutom att min dator inte ville starta imorse när jag kom till jobbet. Efter några telefonsamtal med IT-killarna så fixade det sig ändå tillslut.

Det ska bli riktigt skönt att åka hem idag! Längtar hur mycket som helst efter att få sova ut imorgon och förhoppningsvis i övermorgon. 
Det blir en lugn kväll ikväll. Äta ostbågar och kolla på film med Jonas och bara slappa. Får passa mig från att somna framför filmen bara.. det brukar jag vara duktig på.

I morgon har jag beslutsångest över hur jag ska göra. Antingen ska jag festa hos Pander och säkerligen ha jätte skoj, och slösa lite pengar ( som jag inte ens har ) på dricka etc. Eller så tar jag det lugnt och spar därmed pengar och ork tills nästa och nästa helg ändå. Då är det Bollnäsfestivalen och Yran som gäller!
Hur ska jag göö' ?

Igår var mamma & jag och kollade på kattungarna, igen. De blir bara sötare och sötare för varje gång. Nu har de börjat busa och skutta omkring som små ullbollar. Om 3 veckor får vi ta hem våran tuss : ) (se bilder)

                
Surpuppe-munnen       Dubbelhakan                

 image342
                                        Ullbollen bland mina skor
            
            
              Olagligt söt                                                                      


Förslag på några namn åt en liten kisse som denna? 
( Vi vet fortfarande inte om det är en hona eller hane, men hoppas på en hane. )      

Kommentarer
Postat av: sara

FÖLJ MED IMORN =D sararan bjuder på drickan ;) Sen tycker jag att ni ska döpa katten till DAWANG för det är liksom ett namn som passar för både hona eller hane, så bra ändå!

2007-07-13 @ 13:47:01
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0