Gratis är godast

Godmorgon.
Nu har jag varit uppe i 5 timmar och jag känner mig som en zombie. Alldeles för lite sömn i natt, så ikväll kan det bli riskabelt att det är gratis festande.. Har iallafall fått med mig ett antal tjejer, så det kommer att bli kul! Ska ta det väldigt lugn innan, annars kan det sluta som det har gjort alldeles för många gånger för mig på Lotus..

Vi hade morgongymnastik här på kontoret nyss, det lättade upp de hängande ögonlocken något : ) å ett å två, ett å två. Cege gör också att man vaknar till lite. Kommer bli tomt nu när han går på semester! Vilken ska man då jävlas med? : )

Ikväll kommer Josse to me och kommer stanna hela helgen. Du ska veta att du är efterlängtad gumman. Vad vi ska hitta på är en annan femma ; ) Ikväll är det fest, imorgon massa gott med film, promenad och massa prat kanske. Kommer bli så kul att ha dig "hemma" igen! För er som missat det så har min Josse flyttat ner till Vänersborg, från att ha bott i samma by som mig så länge jag kan minnas. Man kan väl säga att vi har stått varandra väldigt nära alla de åren - vi har kunnat gjort saker inför varandra som vi aldrig skulle ha gjort för någon annan = P Vi har även kunnat (och kan fortfarande) prata med varandra om ALLT och denna tjej har jag spenderat de flesta dagarna i mitt liv med.

Nu undrar jag hur man kan få en sån träningsvärk av att använda sig av Body Building Belt?



Nej, ska man skärpa sig lite nu kanske. Vi slutar faktiskt om bara 3 timmar  !  ( lunch på 1 timme också = 2 h )


P A R T Y ikvälll! Det är inte försent än. Skriv ditt namn här bara så är det fixat.


Kommentarer
Postat av: sara

haha har du köpt ett sånt där bälte :D vad kostade de!!

2007-07-06 @ 11:08:41
Postat av: sara

har du sånt där bälte, tuuft :) vad kostar de!

2007-07-06 @ 11:33:38
Postat av: sara

haha okej, funderar på o köpa sånt men dom e så dyra nämligen :P asså om ikväll, jag vet inte, kanske att jag kommer senare, hinner inte till 22 iaf tyvärr, är bjuden på tjejmiddag vid 20 typ... men jag hör av mig, vore skoj!! :) ta de lugnt med gratis är gott ;)

2007-07-06 @ 12:07:10
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0