Grattis på födelsedagen

Vad var det för dag idag? Vad var det för dag idag?
Nej, det var ingen vanlig dag, för det var pappa Lasse & Hasses födelsedag.
Hurra hurra hurra!

image395 image396
                                          Pappa & Hasse                                             

Mina ögonlock är tunga nu och jag måste sova. Jag recenserar dagarna som gått imorgon när jag sitter på jobbet och häckar.
            image397






            
                                  Sleep well, sugar.











Kommentarer
Postat av: Malin

Nja jag orkade inte, mådde inge bra. Sen är jag pank :p

2007-07-18 @ 23:34:13
URL: http://meejlin.blogg.se
Postat av: sara

vad är det för stalker som jag fixta åt dej... minnet sviker (A) hahaha

2007-07-19 @ 10:27:03
Postat av: sara

haha pappa läser bloggen så för att de inte skulle låta alltför vilt & sent så lät halv 4 bättre (A) nej du jonathans brorsa, vilken jonathan och avrs träffade vi han? var de han som va med på pellans eller?

2007-07-19 @ 11:09:22

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0