Kiropraktor

"Godmorgon."
Idag är det söndag, och det känns. Skapligt trött och ångest att det är måndag imorgon. Eller så ska jag inte säga, för jag längtar nästan till jobbet imorgon.. : )
 
Det var "Superstar"-fest igår i Harbo. Många ansikten som man inte fått träffat på väldigt, väldigt länge. Det var skoj. Dock var det lite för kallt för min smak så vi Vålabor kämpade hårt för att få skjuts hem - men lyckades inte. Istället blev vi bjudna på te och kakor hemma hos en trevlig familj och fick sedan åka med nattbussen hem..

Ikväll ska mamma, pappa & farmor på bilbingo, så jag ska vara hundvakt och baka en kladdkaka. Den riktiga Mr kladdkaka ska även komma hit och provsmaka. Long time ago.

Nu har jag iallafall kommit fram till att jag ska bli kiroprator och praktisera hos Eva-Lena. : ) Motiveringen: "Du jobbar helt fritt, bestämer tider själv, får ta ut hur mkt semester du vill och tjänar jätte bra".
Jag tror jag tar det!

image301

image300


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kanske en hel anaconda, de vet man inte. :P Imorn är det ny vecka.. kuuuuuuuul.......

2007-07-01 @ 15:52:36
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

så man missade alltså inte världens dunderkväll!? Åh snart tisdag, I can't wait!

2007-07-01 @ 18:39:27

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0