Limpa som huvudkudde

Nu sitter jag här igen, och frisläpper order.
Morgonen började tyvärr inte bra. Jag stötte på ett problem som ingen visste hur jag skulle lösa. Just idag när Hanna är ledig.. typiskt. Men men, Maria är iallafall snäll och försöker hjälpa mig, trots att hon egentligen inte har en susning om vad jag håller på med :P
"Man måste stöta på problem för att kunna utvecklas."

Jag började tidigare idag bara för att kunna åka hem tidigare. Vädret ser väldigt lovande ut, dock ska det bli regn framåt kvällen : / Gode väder-Gud, gör så att molnen inte släpper ut regnet förrän imorgon.

Jag kommer ihåg för 2 år sedan när vi tjejer var på Ön. Då skulle alla vi tälta tillsammans på natten. Jag och Eric cyklade dit tillsammans, och mötte upp flickorna på campingen. Efter en hel kväll och natts festande skulle vi äntligen gå och sova - i tältet. Tyvärr var tältet redan upptaget av hälften av ligan & lika många killar, så jag och Josse tog argt en sovsäck och lade oss en bit ifrån tältet, mitt på en åker. Vi delade alltså på en sovsäck, och det kan jag säga att det var trångt! Det gick inte att vända sig eller röra sig överhuvudtaget. Dessutom kryllade det av myror och mygg, så man sov ju inte så gott direkt under den bara himlen.. Det bästa av allt var att vi använde oss utav Malins limpa att ha som huvudkudde xD Vadå nackspärr dagen efter..
Lätt den värsta natten i mitt liv, men att vi har skrattat åt det nu efteråt : )

See you.

Kommentarer
Postat av: saraaa

HAHAHAHAAH JAG DÖR =D den kvällen /natten skulle man lätt vilja uppleva igen, särksilt när josse badar med ALLA kläder och när hanson kommer och river hela tältet, ja jag säger då de, lätt bland de roligaste kvällarna :D vi får köra en repris på yran istället va ;)

2007-07-03 @ 12:28:20
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josse

haha fyfan va kul vi hade de då ;) jävlar asså! så mysigt vi hade i sovsäcken <3

2007-07-03 @ 20:53:50

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0