Musarm

Tro det eller ej, men jag börjar få musarm!
Har knappt vetat vad detta löjliga ord betyder, men nu tror jag att jag vet..

"Musarm är ett samlingsnamn för värk och stelhet i arm, nacke, axlar, rygg, handled och fingrar. Besvären beror bland annat på låsta monotona arbetsställningar då musklerna ansträngs ensidigt under en lång period, till exempel vid datoranvändning. Musarm är på väg att bli en ny folksjukdom som varannan datoranvändare drabbas av."

Ja, musarm är vad det är.
Det tackar jag Munters för.
Tack och hej.

; P

Kommentarer
Postat av: sara

ska vi stämma dom jävlarna, jag har sån jävla musarm att min axel är helt sne snart, usch :(

2007-07-03 @ 15:06:47
Postat av: Anonym

Haha beach 07 = snedryggad

2007-07-03 @ 15:25:20
Postat av: evelina

bärbar kanske vore nått? eller det kanske blir samma effekt ändå. :o

2007-07-05 @ 19:36:02
URL: http://delightful.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0